úterý 12. listopadu 2013

druhý týden začal !! :)

Jaký byl víkend? U nás utekl hrooozně moc rychle :( domů jsme přijeli až v sobotu, v neděli jsem upekla s pomocí bráchových dětí estonský kringel a volno bylo fuč! :)



Estonská mňamka je fakt dobrota! Určitě kdo nezkusil zkuste! U nás byl skoro hned snědený! :) Miluju ty neděle nebo soboty kdy je doma něco dobrého ke kafíčku :) Celý pracovní týden jíte správně, proto se určitě jedním dnem nic nezkazí! :) Někde jsem četla, že to takhle provádí i Bob Harper :P

Včera 8.den mučení bylo opět Chest & back a AB ripper X .... umírala jsem ! :) S hrazdou je to úplně jinej level než minulý týden! :) A miluju to:) A do rukou jsem vzala 8kg jednoručky a šlo to parádně !!! :)

odškrtávám a zapisuju :)

Dál jsem zkusila vyrobit arašídové máslo!! Konečně jsem se do toho pustila! :) Sice jen se 100g pytlíčkem abych měla na nedělní snídani a pondělní "mlsání'  :)

Je to fakt easy! Kupte arašídy, rozmixujte (tyčovým mixérem to fakt moc nešlo :D ), a nakonec oslaďte troškou medu dle chuti ( já mám radši slanější :P ). Ale už vím u koho si to umixuju příště ve velkým :P

víc mixovat už to nešlo, to neva chuť byla stejně mmm boží :) !!

nedělní snídaně! :)

Taky jsem byla dneska ve zdravé výživě! :) Ty jejich ceny mě nepřestanou udivovat :) Jak někdo může kupovat předražený kuskus v supermarketu?:) A koupila jsem karob - prášek!! To budou pečící experimenty:) Zatím otestováno v bílém jogurtu a je to mňáááááám !:)

ta řasenka a lak je za odměnu že jo :P navíc už jsem je potřebovala :)
A nejaký fotky jídla nesmí chybět! :)

oběd: kuskus a masové kostky se zeleninou :)
snídaně: ovesná kaše, banán, 1 lžička arašídové nugety:)
večeře: rybičková pomazánka a zelenina :)
večeře: míchaný vajíčka s petrželkou, zelenina, a jedna mňamka z listového těsta ukradená panu M. (ten jich měl plnej talířek :P )


Tááák a zítra už máme veterinární půlení! To to uteklo! :) Trička jsou nakonec pěkný, i výzdoba ve škole :) Takže středeční večer mě čeká moooc vína :) Pravda, mě stačí 3 skleničky a je veselo :) !!!

A teď šup do ordinace pak rychle odcvičit a věnovat se panu M. .. ode dneška už mám 25ti letého "starouše" :P :))) :***

Mějte se krásně! :)

4 komentáře:

  1. juu, hezké fotky:-) taky miluju když si od babičky v neděli odnesu domácí s láskou dělané buchty nebo něco co mi uvaří:-). Taky jsem předminulý týden utrácela ve zdravé výživě, ach, má peněženka si pěkně poplakala:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Danii a kam chodíte do zdravý výživa ? Sháním taky Provitu a málokde na ni narazím a jako 49 Kč za 500g kuskusu je fakt víc než dost :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Chodím v Brně na zastávce 4 - Vozovna Husovice směrem Obřany :) celozrnný kuskus 400g/25kč neber to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super děkuju...většinou jsem si objednávala ve větším tady eshop.provita.cz :o) a děkuju za tip ;o)

      Vymazat