úterý 5. listopadu 2013

p90x (power 90 extreme)

Určitě o tom každá holka, co cvičí doma slyšela :)





No krátké představení! :) 
Cvičení vymyslel trenér Tony Horton (no dobře není takový fešák jak Bob nebo ShaunT :P )a není vhodné pro začátečníky. Když zadáte do googlu/youtube p90x vyskočí na vás milion fotek taky videa lidí co dosáhli neskutečných výsledků!! 
Na jakém principu funguje?

"Program je založen na myšlence tzv. zmatení svalů. Každý den je skladba cvičení jiná, což pomáhá předcházet stereotypu a udržet motivaci. Podle teorie zmatení svalů si také tělo nemá možnost zvyknout na určité druhy či sestavy cviků, což ho nutí neustále pracovat a budovat svaly."

Co budete potřebovat?
- různě těžké činky, občas místo nich cvičící gumu, hrazdu, podložku,zapisovací deníček, a moooc vody, síly a motivace (možná i maséra na další den :D)

Program trvá 90dní a vše potřebné jak cvičení tak plán stáhnete na internetu :) dokonce jsou i online videa, takže vy s rychlým internetem nemusíte nic stahovat (mě se to občas sekalo a radši si to pouštím na velké televizi :P )

Proč jsem se do toho pustila? 
Minulý týden jsem klasika cvičila všechno možný, pak s holkama ve škole, dala ještě workouty zuzky a cassey v pátek,sobotu a v neděli jsem si říkala "ne Dančo ty potřebuješ zase něco odškrtávat podle plánu a dřít na 200%". 
Loni touhle dobou jsem se rozhodovala mezi p90x a insanity, které vyhrálo díky tomu, že jsem neměla cvičící vybavení a navíc jsem teprve dojela Body revolution od Jillian, takže bych na p90x neměla kondici :)
Ale teď mám kondičku z mega kardia skvělou a potřebuju ty svaly že jo! :)

Nezačala jsem pondělkem ale už nedělí, měla jsem do toho cvičení hroznou chuť!



dobře tady celkem fešák je, ale když s ním cvičím tak mi to tak nepřijde ! :D



1.den čekalo mě Chest & back plus Ab ripper X :), byla jsem doma a hrazdu mám v Brně, takže jsem jela varianty s gumou, no ale stejně! Dneska je úterý a já ty ruce a žebra a prostě celej hrudník cítím ještě dnes ! :D
A cviky na břicho? Naprosto luxusní, taky mě bolí i následující 2dny ! :)

2.den bylo na řadě Plyometrics, kombinace cardia a mega moc variací squatů, výpadů, skákání na stehna/zadek .... dneska nádherně cítím zadní stranu stehen a zadek zespodu, přesně ty partie co potřebuju!!!

Workouty jsou delší kolem hodinky, ale zahrnují všechno rozcvičku, protažení, hlavní část a konečný stretching :) a cvičí s ním pokaždé jiní lidi :P

No a dnes budou ramena a paže, ale o tom jak mi to jde dál až třeba ve čtvrtek :) 


přesně tak vítězně se cítím když to mám za sebou !!! :D

A to je zatííím snad vše co jsem potřebovala sdělit světu! :D Mějte se krásně ! :))


1 komentář:

  1. Já na takové programy už nemám nervy ani čas :D ale pro ty koho nebaví posilovna nebo nemají tu možnost jsou super :) nějakou inspiraci na bříško bych potřebovala, asi kouknu na to ABS;)

    OdpovědětVymazat