čtvrtek 17. října 2013

a další týden školy pryč ...

Řeknu vám jedno ... tím počítáním kJ, vařením dopředu do krabiček, plánováním cvičení ten týden tak neskutečně uteče :)


Moje tělo si na znovuobnovený ,,kruto-přísný'' režim zvyklo dobře :) Určitě cítím menší potřebu spát, když si odepřu rychlý cukry (med,müsli tyčinky,plátek bábovky,čtvereček čoko, apod.) a doufám že i pleť z toho dostane rozum (ty pupínky mě hrozně štvou) :) .

V pondělí jsem si dala Boba a jeho Ultimate cardio .... díky bobe i s 3kg činkama jsi mi dal za tu hoďku tak zabrat že ruky cítím ještě dnes ... a taky zadek a nohy !!

Úterý bylo ve znamení Shauna T a vybrala jsem si z insanity cardio power & resistance ! Opět tričko propocený celý a nohy zase v jednom ohni ! :P

Středeční večer jsem holkám nachystala jednodušší sestavu takže jsme si měly tak 20min cardio a pak se vrhly na 25min posilování, kde vždycky poskládám nějaký cviky na určitý partie ze všech možných cvičení co mám za sebou :) tím pádem holkami řekla bych nenáviděné cviky na zadek,nohy a pak na jejich přání břicho :) přišly mi na hodinu i cizinky ... byla jsem potěšena :)

Dnes - čtvrtek, opět mě čeká včerejší sestava se druhou skupinkou holek :) ... 

Bolí mě teda celej člověk jak kdyby mě někdo zmlátil ! :D Čekám že zítra to bude ještě horší ! Asi se budu plazit :D



Ještě vám sem hodím pro představu pár jídel ... jsem hrozná :D vůbec to neumím tak hezky nazdobit jak ostatní blogerky... mám co zlepšovat :D a nebo to třeba zrovna bylo i fotogenický ale mám vlčí hlad než to stihnu cvaknout ! :D
ovesná kaše a na chuť maliny :)


dnešní snídaně s láskou 5:30 ... ovesná kaše, banán on má s medem a s tvarohem navíc :)
rychlo oběd ... kuskus, šunka, 1/2 bylinkové tofu, paprika .. hotovo ! :)

večeře - květák, 1/2 bylinkové tofu, cottage

A co mi dneska udělalo radost? Stánek ISIC a jejich taška s překvapením :) sice využiju jen něco ale zbytek si mile rád vezme můj pan M. :)
zadarmo no neber to :)




A nakonec ještě moje spící princezna :)



















1 komentář:

  1. Náhodou, hezké fotky!:-). A máš pravdu, plánováním a chystáním všechno tak rychle uteče, že to není možné. Z pondělí je najednou neděle a bum:-D...trápí tě pupínky na pleti? Já jsem "vysadila" mléčné výrobky (no teda jogurty, cottage jím furt :3) a pleť se mi neskutečně zlepšila

    OdpovědětVymazat