čtvrtek 24. října 2013

prodloužený víkend před námi.... :)

Kam se chystáte? Budete lenošit nebo hodláte využít volno k pořádné dávce sportu? :) Já spíš tu druhou variantu! :)

Jaký byl týden? Zase hooodně rychlý!!!


trénujeme sono, fotit ve tmě a černýho psa,to je pak "kvalita" :P



A taky jsem byla včera něčím zklamaná, nebo to ani není to správný slovo, spíš "jen" dost smutná ... Trošku se mi asi vytratila motivace proč být tou "top vyrýsovanou slečnou" ... protože i kdybych vypadala jako Nikol Weiterová bude mi to bohužel prdlajs platný :(
Ano sice někdo hubne především pro sebe, mě bohužel hrozně motivuje okolí, každej jsme nějakej :P
Ale nevzdám se :P Dám se do toho o to víc, než do teď ! :)

Konec keců, soupiska cvičení přes školu:

Pondělí svaly z posilovny jsem pořád lehce cítila, takže jsem na Boba nebyla dost silná abych ho odcvičila správně a s plným nasazením. Taky mi čím dál tím častěji blbne noťas :( nejvíc se seká v té chvíli když si chci pustit cvičící video!! Měla jsem už na něho takový nervy, že málem letěl z okna a tak jsem si dala cviky na ramen a biceps co znám pěkně s 6kg činkama (4 cviky po 3 sériích) a pak jsem ještě využila nově dovezený balón a podle youtube si dala cvičení na břicho na balónu, líbilo se mi jak se držením stability zapojí všechny svaly :) celkem jsem si odtrénovala 45min :)

V úterý mě čekal Shaun T s insanity ... už ani nevím který video jsem si pustila :P něco s 1.fáze 42min spíš cardio ... takže zase ne kapky potu ale proud :D a navíc se pan M. díval na fotbal a já jsem mu skákala skoro před televizí .. no nebyl moc nadšen :D

Středeční cvičení s holkama jsem si zase mákla na 200%, vymyslela jsem to posilko moooc náročný, ale zvládly jsme to! :) daly jsme si i s gumičkama, takže dnes aaaau můj zadek a ramena :P

Čtvrtek,dneska mám před sebou znovu extra náročnou hodinu alá včerejšek! :) Myslím si, že holek moc nepřijde beztak už jely všechny na prodlouženej víkend domů, ale třeba budu mile překvapena :)


A nějaký ty fotky :) přišla jsem na to že nejsem správnej aranžér ! :D navíc mám vždycky už hroznej hlad, takže to prostě fláknu na talíř a moc se mi do focení nechce, když už se mi na to sbíhají sliny :)

O víkendu vyfotím něco z postavy to fotím stejně radši :P Ale v Brně je na to blbý světlo :)
svačina - žitnej chleba,šunka,sýr .. klasika :)
když nevíte co k večeři, dejte si půl litra zeleninové polívky :D 
rychlej oběd:) kotleta na zelenině ještě od maminky a rýžový nudle:)

To ja asi vše co jsem potřebovala sdělit "světu" :D Zítra jedeme zase na geparda, aspoň se mám na co těšit :)
Mějte se hezky a užívejte babí léto!!! A kabáty a kozačky nechte prosím schovaný na prosinec nejdřív, hrozně mě to vytáčí... co budete dělat až bude fakt zima ? :D

4 komentáře:

  1. Jééj Danči tak to ťa už môžem sledovať na blogu ( Lucka to na teba práskla :-D ),sakra ten kabát :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee vidíš to, tobě jsem odkaz neposlala. :) tak venku je 20C a ony jsou zabalený jen proto, že jsou toho plný obchody :D

      Vymazat
  2. se zdobením jsme na tom stejně:-D vždy když si něco chystám, mám nesmírnej hlad a ujídám už když to třeba krájím a pak na talíři nemám skoro nic:-D...jinak, je mi líto že se ti vytratila motivace, snad se brzo mrška vrátí. Jinak na prodloužený víkend se nesmírně těším, v sobotu letím do Londýna za tátou, tak se odsud konečně dostanu. A potom až se vrátím, se chci konečně vrátit k cvičení, moc se těším:-). Tak hezký víkend i tobě!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako nevytratila naštěstí tak že bych to vzdala to vubec ne, během dneška se mi to nějak v hlavě srovnalo, šok ze včerejška jsem přijala a naopak asi jsem nakopnutá do boje ještě víc! :) jeee tak to budeš mít nádhernej víkend hlavně foť všechny a všechno ať ti můžem závidět :P

      Vymazat