neděle 27. října 2013

"předsváteční" neděle :)

Jak se smiřujete se změnou času? Já teda těžce! Tma brzo, to fakt na zimě nemám ráda :/ Ale zase pospat si dneska o hodinku dýl se mi moc líbilo :)



Přehled cvičení:
Pátek - day off ... jednou týdně si dávám volno :) a není to vždy stejný den! prostě podle potřeby :) , fakt mě všechno bolelo, jen jsem se protáhla večer u televize :)

Sobota - záhonky už jsou konečně připravený na zimu, aneb uf rytí dokončeno :) dopoledne ještě procházka asi 8km a před západem sluníčka výjezd na kole (zase jsem vybrala eňo ňuňo terén, přijeli jsme jak koule bahna :D nevadí aspoň jsme mákli o to víc! ) necelých 25km :)
pak ještě u televize jóga 38min, a s cassey pop pilates na "boční špeky" na břichu :)

Neděle - dneska 2x workout se Zuzkou ... zwow 12,zwow 17 a pak ještě abs workout s Cassey :) a pořádný protažení :)

Taky jsem otrhala jablíčka a uvařila je se skořicí,rozmixovala a mám z toho výbornou domácí přesnídávku ... mňam ! :)
nedělní snídaně (ovesná kaše - klasika, jablková přesnídávka a špendlíkový džem - vše domácí :P )

mňááááááám ! :)



svačina - tvaroh, špendlíkový džem, a domácí rybízový sirup :)
A teď nějaký ty fotky postavy co jsem teda slíbila :) No extra spokojená nejsem, naštvaná taky ne ale je toho tooooolik co zlepšovat :) 


díky mami tvé kytky všude jsou bezva :D

příští týden pojedu nohy,nohy a ještě jednou nohy! musím jim dát zabrat, vím to moc dobře :)

Mějte se kráááásně a užijte zítřejší volno ! :)

4 komentáře: