neděle 13. října 2013

Obnovení blogu

Dnešním dnem jsem se rozhodla znovu zavítat do světa blogování :) 

Důvod? Je jich víc... první co mě napadá: zbývá měsíc do našeho veterinárního půlení! Tím pádem není větší důvod než právě teď pořádně na postavě zamakat! Chci přece aby mi to tam slušelo :) 

V hubnutí a cestě za krásnějším já nejsem nováček:) Článek o tom co se mi zatím povedlo a jak jsem to dělala určitě sepíšu :)

Takže body ke kterým se od zítra zase vrátím:

- znovu počítat na těchto stránkách (sebekoučink)
- cvičit podle rozvrhu kterej si budu pěkně odškrtávat :) (pak ho sem vyfotím)

To by pro dnešek stačilo :) Jdu se projít na sluníčko a pak si dám nějakej workout, i když mě po dopoledním rytí záhonku bolí všecko :D



mmm tohle počasí já můžu <3

Žádné komentáře:

Okomentovat