neděle 20. října 2013

Nedělní večer ...

 3 dny volna zase tak uletěly a přijde mi, že jsem nic moc nestihla :)

Ale kapučíno a internet jako pauza po obědě, na to čas byl :D


- pátek to jsem se chtěla šetřit, protože jsem se cítila přesně tak, jak jsem čekala - jako Rocky po zápase :D , vybrala jsem si na protažení jógu, jenže to by nesměla být jóga od Jillian :) cvičila jsem těžší verzi a zase ze mě teklo a byl to záhul :)
A ještě vás nemůžu ochudit o zážitek ze školy :) jen tak někdo si nemůže pohladit geparda :P bylo to super!

slečna gepardová, tu čeká inseminace příští pátek :)

spící pan gepard, budoucí táta :D

Matilda, příležitosti kde se zašpiní miluje :D
- sobota dopoledne ,,workout'' s rýčem a rytí zahrádky :D ano i při tomhle jsem cítila všechny svaly na břichu, ruce a zadek :D 

můj pan M. zahradníkem :D :*




































- sobota odpoledne by se dala nazvat ,,nováček šel do posilovny'' ,ne kecám poprvé jsem nebyla, ale nechodím nijak pravidelně, takže mi pan M. musí dělat trenéra a říkat co a jak :) Tenhle sobotní plán nám navrhla moje kámoška, která se taky vrhla do změny života a být tou lepší! A jak jí to šlo!!! Doufám, že jí to nasazení a motivace vydrží co nejdýl :-* .. takže jooo zrušili jsme se solidně všichni :)

protažení nakonec a hurá domů ! :*


- neděle au au moje prsa, ramena, bicák ... jsem vyřízená a to jsem chtěla ještě i dnes rýt! :D nevadí zvolila jsem dlouhou psí procházku (5km) a pak kouknout na milého na fotbal, když máme to babí léto a je teploučko:)


A nemůžu vááás připravit o fotky nějakýho jídla :) držím se hezky a plán vychází, váha za 1.týden -1,3kg :) !!! (i když na začátku blogu jsem zrovna měla ty dny, kdy jsme každá trošku těžší, ale nevadí i to mi dělá radost :P )

snídaně pátek (ovesná kaše s kokosem)


snídaně sobota (ovesná kaše,maliny,banán)

snídaně neděle (ovesná kaše s mákem,maliny)


sobotní oběd - nejlepší maminčiny masové kuličky (dala jsem si je se zeleninou i na véču)
páteční večeře - čínské zelí,okurek,šunka a troška nivy na chuť :)
dnešní odpolední svačina - tvaroh, jablko,skořice :)


A tím asi končím !!! Přeji super start do dalšího týdne ať nám to pěkně jde! :)








Žádné komentáře:

Okomentovat